Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 30 maja 2011

Uff,co za upał!Pierwszy naprawdę upalny dzień w tym roku.Szczęśliwie się składa że mam wolne dzisiaj,można było posiedzieć w spokoju w parku.Miałam szczere chęci coś podłubać,nawet wzięłam robótkę ze sobą ale przy tej pogodzie jakoś zapału brak :)
Więc tylko park pokażę a piękny jest.
 Po roku użytkowania dopatrzyłam się,że moja komórka potrafi panoramiczne zdjęcia robić,no to się trochę pobawiłam.





Po raz pierwszy pokazałam publicznie moją nową czerwoną chustę  z pierwszego posta (żeby jednak coś robótkowego było).

Mam pierwszą obserwatorkę :)
Witam Cie serdacznie Alusia u mnie.Pozdrowionka

Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz