Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 16 czerwca 2011

Katalpa

Rośnie to cudo na starym cmentarzu praktycznie w środku miasta ale nie było mnie tu prawie rok i jakoś o niej zapomniałam.Natknęłam się na nią wczoraj i jak zwykle oniemiałam na jej widok,dodatkowo oszołomiona przepięknym zapachem.Pachnie wszędzie dookoła tymi kwiatami.Nie miałam niestety czasu zbyt wiele ale mogłabym tam siedzieć godzinami,wdychać zapach i napawać się widokiem.Takie zboczenie :).Niestety żeby ją mieć trzeba mieć prawdziwy ogród a nie działkę,  bo to wielkie drzewo :(
Popatrzcie.Szkoda że zapachu nie da się wstawić.


Witam serdecznie nowe obserwatorki,w tym kolejną imienniczkę.Myślałam,że to rzadkie imię ale jest nas trochę :)
      
                                 Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz