Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 16 grudnia 2016

Mój prywatny księżyc :)

      Przy przeprowadzce znajduję poupychane po kątach różne rzeczy,niektóre zupełnie zapomniane.Wywalając obrusy z szuflady,znalazłam stosik serwetek.Kiedyś,dawno je wydziergałam ale od lat leżą zapomniane i nieużywane.

Odłożyłam je na bok,zastanawiając się co z nimi zrobić.Nie chcę znów zaśmiecać sobie mieszkania niepotrzebnymi rzeczami a tak po prostu wyrzucić-szkoda.Tymczasem został wykończony jeden z pokoi i trzeba było kupić jakąś lampę.Wybierałam się do Ikei po zwykłą papierową kulę ale jakoś tak jako ta sójka za morze, a w pokoju tymczasem straszyła goła żarówka.Aż w końcu spłynęło na mnie olśnienie.Serwetki!
I tak powstał mój prywatny koronkowy księżyc :)))


Wykorzystałam 6 serwetek i 3  małe śnieżynki.Klejenie trwało ze trzy dni bo nie dało się przykleić wszystkich serwetek na raz.W niektórych miejscach związywałam brzegi razem żeby się lepiej trzymały.




Nie wiem czy lepsza niż ikeowska ale za to jedyna i niepowtarzalna:)))

Miłego weekendu :))

27 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł! Bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!! Widziałam już kilka takich:) A jak go usztywniłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna - cudownie wygląda. Gratuluję pomysłu. Czym kleiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kleiłam rozrzedzonym nieco wodą wikolem.

      Usuń
    2. Właśnie też zastanawiałam się czym kleiłaś. Może kiedyś wykorzystam pomysł. Jeśli pozwolisz pozwolisz, oczywiście.

      Usuń
  4. Zdecydowanie lepszy niż z Ikei. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna, oryginalna i niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mam pewność,że nie drugiej identycznej:))

      Usuń
  6. Wygląda rewelacyjnie. Ikea się chowa.
    Brawo TY !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!serdeczne pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała wyjątkowa i jedyna masz rację:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała Ikea niech się schowa

    OdpowiedzUsuń
  11. O niebo lepsza!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja zdecydowanie lepsza i niepowtarzalna.
    Już miałam napisać "czym kleiłaś?" jednak doczytałam.
    Wyszło świetnie i ornament jest na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomba! Z pewnością nikt nie będzie miał takiej lampy. Własne pomysły są o niebo lepsze niż z najlepszej sieciówki i masz pewność, że Twoja to oryginał:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pomysłu. Świetna praca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pomysł,bardzo fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny żyrandol! I na pewno lepszy niż z ikei,bo to nie masówka tylko niepowtarzalne rękodzieło

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  18. Tonka brawo! Pomysł fantastyczny, a efekt zajefajny!
    Pozdrawiam świątecznie Pstro

    OdpowiedzUsuń